Hoe kan ik een product bestellen en wanneer wordt dit geleverd?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.

Niet (alles) ontvangen? 

We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. Op uw account kunt u zien wanneer we alles verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden en u producten nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste even contact met ons opnemen. Dan gaan we kijken waar uw bestelling(en) is/zijn. Contact opnemen kan door te bellen naar 085 047 7707 of een mailtje te sturen naar info@herdenkingswinkel.nl, we reageren tijdens werkdagen gemiddeld binnen 24 uur op uw mail. 

Hoe bestel ik iets bij herdenkingswinkel.nl

Heel eenvoudig:

  1. Leg een artikel in uw winkelmand en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel uw bestelling. Denk aan uw adres en bezorgdatum.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan via iDeal, Klarna, Bancontact, PayPal en creditcard.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

We weten dat levertijd heel belangrijk is. Door de grote verscheidenheid van leveranciers en producten verschilt de levertijd erg. Wij stellen u zo snel mogelijk op de hoogte wanneer u uw product kunt verwachten.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Hoe kan ik betalen?

Met geld. Al onze betaalmethodes zijn veilig.

  • Achteraf betalen: met Klarna kunt u achteraf betalen na het ontvangen van uw bestelling.
  • iDeal: Via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard of Visa)
  • Bancontact
Hoe ontvang ik mijn factuur?

U ontvang uw factuur in uw account op herdenkingswinkel.nl onder het kopje “bestellingen” en op het door u ingevulde e-mailadres.

Hoe ontvang ik mijn betalingsbevestiging?

U ontvangt uw betalingsbevestiging samen met uw bestelbevestiging. Dit ontvangt u zo snel mogelijk na het online bestellen op het door uzelf ingevulde e-mail adres.

Hoe kan ik een product retourneren?
Kan ik mijn product kosteloos terugsturen?

Ja dat kan! Onder een paar voorwaarden: 

  1. Het product is niet beschadigd
  2. Het product is niet gepersonaliseerd
  3. Er is nog geen as toegevoegd aan het product
Krijg ik garantie en hoelang is de garantie geldig?
Heb ik garantie op mijn product? en hoelang geldt die garantie?

Ja, u heeft wettelijke garantie op op een goed product. Als uw product niet deugt heeft u gratis recht op reparatie, een nieuw product of geldteruggave. 

Daarnaast verschilt het bij ons hoelang u garantie heeft. Dat hangt af van de leverancier, het product of de soort schade. Sieraden zijn gebruiksartikelen en die beschadigen tijdens het dragen. Indien het een fabrieks- of montage fout betreft bieden wij natuurlijk volledige garantie.

Wij behandelen elk geval van schade zeer zorgvuldig en uitgebreid. Wij streven ernaar om in alle gevallen u de beste oplossing te bieden.

Voor meer vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.